جمعه ۱۹ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

گروه ورزشی: حسین توکلی وزنه‌برداری که در بازی‌های المپیک 2000 سیدنی با کسب مدال طلای وزن 105 کیلوگرم به ناکامی 33 ساله ورزش وزنه‌برداری ایران در عدم دستیابی به مدال طلای المپیک پایان بخشید، بار دیگر به خانواده این ورزش بازمی‌گردد.

توکلی که با بلند کردن وزنه 235 کیلوگرمی در حرکت دوضرب هنوز هم یکی از رکوردداران این دسته در المپیک است و از آن تاریخ تاکنون نیز هیچ وزنه‌برداری در جهان موفق به بلند کردن این وزنه نشده است در فدراسیون گذشته به دلایل مختلفی حاضر به همکاری با علی مرادی نبود.

او روز پنجشنبه گذشته به دعوت بهرام افشارزاده سرپرست این فدراسیون از زادگاه خود در مازندران به تهران آمد و با افشارزاده گفت‌وگوهایی انجام داد.

گفته می‌شود که حسین توکلی یکی از چهره‌های مورد توجه سرپرست جدید فدراسیون وزنه‌برداری برای حضور در تیم ملی بزرگسالان است.

البته باتوجه به موقعیت و وضعیت جسمانی توکلی بعید به‌نظر می‌رسد که این چهره نامی وزنه‌برداری از این پس بتواند به‌عنوان یک ورزشکار در تیم ملی فعالیتی داشته باشد.

اما تجربه و دانش وی می‌تواند برای ملی‌پوشان جوان این رشته بسیار پرفایده باشد. این دقیقاً همان چیزی است که مورد توجه جدی سرپرست کنونی فدراسیون وزنه‌برداری قرار گرفته است.

کد خبر 7971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز